Draga mea,

Nu stiu tu, dar eu dupa primele zile ceva mai insorite, sunt deja cu gandul la vacanta…

Daca nu ai apucat inca sa iti faci planuri, am pentru tine o recomandare: Fabulosul Santorini!

Noi am fost acolo in 2013 si e posibil sa se mai fi schimbat lucrurile de atunci, dar, cu siguranta, Santorini a ramas o destinatie perfecta de vacanta si chiar de Luna de Miere, as zice eu.

Primul sfat pe care ti-l dau, daca planuiesti o vacanta in Santorini este sa te cazezi la unul din hotelurile de pe caldera,  adica de pe partea cu vulcanul, cele care ofera acel view care iti taie efectiv rasuflarea , mai exact, cauta hoteluri in Firostefani, Imerovigli, Oia, etc…

Stiu ca majoritatea ofertelor imbatabile in Santorini sunt la hoteluri de pe partea cu plaja, dar, sfatul meu este, daca iti doresti hotel pe plaja sa alegi orice alta destinatie din Grecia, pentru ca feeling-ul si serviciile pe partea asta a insulei sunt identice cu orice alta vacanta in Grecia continentala.

Stiu ca diferentele de pret dintre cazarea pe caldera si cea pe plaja sunt destul de mari, dar, dupa cum spuneam mai sus, Santorini este o experienta si , dupa parerea mea, investitia facuta iti va oferi amintiri si momente inedite, cu care nu te vei intalni in alta parte….

In perioada asta sunt foarte multe oferte de early-booking de care poti profita.

Noi ne-am cazat, in 2013, la hotelul Belvedere din Firostefani.

Eu am cautat hotelul pe net, apoi am inceput sa cer pe la agentii oferte.

Dupa lungi cautari, am gasit o oferta la cei de la Tui Travel si am platit atunci, pentru zbor si cazare 7 nopti cu mic dejun, in jur de 1000 eur/ persoana, cu tot cu reducerea de early-booking.

Alegerea hotelului s-a dovedit a fi perfecta din toate punctele de vedere. De la locatie, personal, mancare, totul a fost la superlativ!

Recomand de asemenea Firostefani in detrimental celebrei Oia. Apusul de soare se vedea absolut minunat chiar din camera noastra si nu am gasit o diferenta semnificativa la cel din Oia.

Firostefani este la 10 minute de mers pe jos de capitala, Fira, unde poti merge zilnic pentru plimbare, shopping, masa.

In Santorini nu te poti plictisi! Exista activitati si locuri de vizitat pentru fiecare zi.

Noi am ales in primele zile sa mergem dimineata la plajele de pe insula: exista o plaja neagra, una rosie si una alba. Noi am ajuns doar la primele doua.

La plaja neagra am fost in Kamari si, in afara de culoarea neagra a nisipului…m-am simtit ca in Paralia….

Plaja rosie se afla in Akrotiri si, desi se ajunge ceva mai greu, deoarece exista o portiune care se parcurge la pas, pe stanci,  view-ul este superb!

In urmatoarea zi am ales sa mergem in celebra croaziera pana la Vulcan. Pe vas m-am simtit excelent, exista o portiune unde se inoata, un fel de bai termale, in schimb, plimbarea pe Vulcan nu m-a incantat la fel de tare…La intoarcere, ca sa experimentam cat mai mult din ce are insula de oferit, am ales sa urcam din port…pe magari! A fost ceva….In primul rand, nu exista o persoana care sa tina magarul, asa cum eu credeam ci esti efectiv urcat si magarul incepe sa urce singur…Nu recomand experienta cardiacilor….magarul se apropia des de margini si avea o viteza….

In alta zi, am inchiriat un atv si am mers sa vizitam celebra Oia, distanta fata de Firostefani fiind relativ mica.

Oia este frumoasa, dar scumpa. Apusurile in Oia sunt, intr-adevar superbe, dar nu mai frumoase decat cele din Firostefani. Oia este destul de aglomerata si, la ora la care apune soarele, greu gasesti un loc la terasele care ofera vedere spre caldera.

De regula dupa-amiezile le petreceam la piscina hotelului apoi seara, ieseam sa mancam si sa admiram apusul la una din terasele  fie din Firostefani sau din Fira, care nu erau la fel de aglomerate ca cele din Oia.

La capitolul Shopping, draga mea fashionista, Santorini nu ofera o varietate foarte mare de haine iar preturile sunt destul de piperate. Gasesti in schimb multe magazine de bijuterii, accesorii si pantofi!

Iti recomand sa iti achizitionezi celebrele rochite albe din panza, care sunt foarte comode si chic, mai ales pe pielea bronzata.

Soarele este foarte puternic, asa ca nu uita de palarie, ochelari de soare si crema de plaja cu protectie ridicata.

Iti las mai jos un filmulet cu intreaga noastra aventura in Santorini si poze cu cateva tinue pe care le-am purtat in vacanta, asa ca, in cazul in care te-am inspirat…Spor la impachetat!