Atunci cand am inceput sa planificam vacanta stiam doua lucruri: ca vrem la ALL INCLUSIVE, deoarece…copil foarte mofturos si parinti puturosi :))) si ca NU mai vrem in Romania, pentru ca experienta de anul trecut, desi la un asa-zis hotel de lux de la noi, a fost mai mult decat dezamagitoare…Imi era extrem de dor de Grecia, pe care o vizitasem ultima data acum 4 ani, in LBK (Life Before Kids), dar auzisem ca all inclusive-ul la greci nu e tocmai ok, asa ca am ne-am hotarat destul de greu si tarziu…Dupa indelungi cautari si telefoane si schimburi de mail-uri cu diverse agentii, am reusit sa rezervam la Blue Lagoon Princess in Halkidiki. Recunosc ca nu a fost prima optiune, dar deoarece hotelul pe care ni-l doream initial era ocupat in intregime, pe toata perioada verii, am hotarat sa mergem pe varianta asta si bine am facut, deoarece totul a fost la superlativ!

Inca din prima zi am fost intampinati la receptie de oameni zambitori si dornici sa iti fie de ajutor. Deoarece camera pe care o luasem initial nu era disponibila in ziua respectiva, ne-au oferit, fara taxe suplimentare, un apartament spatios, tot cu vedere la mare, intr-o cladire din mijlocul resort-ului. A fost fix de ceea ce aveam nevoie, pentru ca, cei care au copii mici stiu cat de important este spatiul. Apartamentul avea un dormitor, un living, doua bai si un hol spatios, dar mai ales foarte multe dulapuri si, avand in vedere ca noi am plecat cu casa in spate, au fost de mare ajutor!

Resortul este destul de mare, cu multe piscine, vreo 3 restaurante, plaja privata. In unele cladiri camerele au iesire direct la piscina sau, exista si cladiri cu piscina privata.

Pe langa restaurantul principal, unde se servea micul dejun si cina, pentru pranz existau doua optiuni, fie o taverna cu preparate traditionale si nu numai, sau un grill-bar care oferea o diversitate de preparate, bazate in special pe grill-uri. Toate cele trei locatiile ofereau mancare speciala pentru copii si aveau in meniu si preparate vegetariene.

Pentru copii existau atat variante sanatoase de mancare: legume la abur, carne la cuptor, salate,¬† etc, ca si variante nesanatoase, dar adorate si devorate cam de toti copiii: paste, pizza, nuggets, fish fingers, ceea ce mi s-a parut crunt, avand in vedere ca majoritatea erau deja supraponderali sau aveau tendinte de ingrasare…Nu stiu cati copii prefera sa manance legume la abur cand vad cartofi prajiti..dar deja asta este alt subiect, fiecare este liber sa isi creasca si sa isi hraneasca copilul cum considera…

La capitolul curatenie, care, pe langa mancare, ne interesa in mod direct, avand in vedere ca eram in vacanta cu copilul, nu avem nimic de reprosat. Curatenia se facea zilnic, de regula in prima parte a zilei cand noi eram la plaja, iar fetita mea se bucura sa isi gaseasca jucariile aranjate frumos, astfel incat sa le poata deranja din nou, cu prima ocazie…

Pe langa conditiile ireprosabile, cel mai mult mi-au placut in acest resort…oamenii! Pentru ca majoritatea erau straini…Desi ma doare sufletul sa spun asta, m-am bucurat sa constat ca nu erau aproape deloc romani…de fapt, ca sa nu generalizez, m-am bucurat ca nu erau cocalari romani…nu erau sezlonguri rezervate de prosoape, nu scuipa nimeni seminte pe plaja, nu pleca nimeni de la masa cu sacosa plina de mancare, nu te ingesuia nimeni si nu te injura, nu astepta nimeni spaga, nu urla si nu isi batea nimeni copiii langa tine…Recunosc ca pana sa vin aici am avut usoare mustrari de constiinta ca am platit ceva mai mult decat media pe o vacanta in Grecia, dar odata ajunsa aici am inteles ca de fapt am platit si pentru…liniste! Majoritatea turistilor de aici erau englezi sau nemti, poate si cativa nordici. Si majoritatea familiilor erau cu macar 2-3 copii. In toata saptamana nu m-am simtit o secunda deranjata de cineva, din contra, atunci cand am avut nevoie, am intalnit oameni zambitori dispusi sa te ajute neconditionat.

Plaja era privata si pazita, desi nu era foarte mare nu ni s-a intamplat niciodata sa nu gasim loc. Pe langa sezlongurile cu umbrele, care erau gratuite, pe plaja mai erau amenajate cateva kiosk-uri, le ziceau ei, cu paturi mari, care se puteau inchiria contra cost si unde dispuneai de serviciul unui chelner intreaga zi.

Langa plaja si langa fiecare piscina existau bar-uri care ofereau atat bauturi cat si gustari. La piscine intotdeauna erai servit de catre un chelner si asta se intampla si la masa, la fiecare dintre restaurante.

Singurul minus pe care l-as putea gasi este ca resortul este destul de departe de oras, cam la 15 minute cu masina de cel mai apropiat oras, Nea Moudania si la 45 de minute de Salonic.

In incinta hotelului exista un singur magazin si un fel de mini-market cu preturi destul de mari.

Primul supermarket era la 15 min de mers pe jos. Va imaginati ce a insemnat asta pentru shopaholica din mine…detox total!

Daca esti un spirit aventurier si iti place sa te plimbi, sa vizitezi, nu cred ca acest hotel ti se potriveste, dar pentru noi aspectul asta nu a contat, am stiut de la inceput ca nu tinem neaparat sa iesim din resort, ne-am facut un program zilnic de plaja, masa, somn, plaja, masa, spectacole pentru copii, a fost mai mult vacanta ei, pentru ea, desi recunosc ca si noi am reusit sa ne odihnim si sa ne incarcam bateriile. Am petrecut mult timp impreuna, am ras, ne-am distrat, am inotat si…am incercat sa ii cream amintiri pentru o viata!

Ca sa compensam lipsa de shopping, ne propusesem in ultima zi sa devastam mall-ul din Salonic si un magazin Jumbo din apropiere, dar evident ca nu am reusit sa ne tinem de plan si am ajuns aproape de inchidere si cum prioritare erau jucariile, am mers direct in Jumbo in cautare de Peppa Pig, Elsa si Minnie…

Cum Grecia este tara-mama a magazinului Jumbo, am gasit foarte multe lucruri pe care nu le-am vazut la noi, unele la preturi chiar mai mici, asa ca daca aveti drum prin Grecia, recomand cu caldura si o vizita la Jumbo.

Da, drumul a fost ceva mai greu, am venit cu masina, dar am mers noaptea si ea a dormit in majoritatea timpului.

In ultima zi, dupa check-out-ul de la 12:00, ni s-a permis sa ramanem in resort oricat dorim, sa mergem la masa atat la pranz cat si la cina, ni s-au lasat prosoapele si ni s-a oferit o camera in care sa facem dus si sa ne schimbam inainte de plecare, totul fara costuri suplimentare. O alta chestie faina mi s-a parut faptul ca, desi era regim all-inclusive, nu aveau sistem de bratari. Ni s-a spus ca oricine este inauntru este  oaspete al hotelului.

Bineinteles ca, fiind o locatie mai izolata, nu puteai intra in resort pana nu treceai de o bariera unde iti erau cerute datele, astfel incat era destul de dificil sa fentezi sistemul.

Per total a fost o vacanta minunata, mult peste asteptari si recomand oricand acest resort, daca esti in cautarea unei locatii de calitate, cu oameni faini si mancare buna, unde sa petreci momente linistite alaturi de familia ta.

Mentionez ca acest articol este o recenzie personala, nu am primit absolut niciun beneficiu pentru scrierea acestui articol si am facut-o exclusiv pentru cei care, ca si mine, sunt sau vor fi in cautarea unei destinatii deosebite pentru o vacanta de familie.

Iti las mai jos cateva poze cu locatia, luate de pe site-ul hotelului, deoarece eu, din pacate, nu am mai apucat sa fac poze, dar pot confirma ca sunt conforme cu realitatea. Mai multe poze cu locatia, facute de turisti, gasesti si pe site-urile de recenzii gen Trip Advisor.